22 listopada 2021

BaseLinker – co należy wiedzieć?

Coraz więcej społeczeństwa stawia na zakupy przez Internet. Mimo to branża e-commerce nie ogranicza się tylko do sklepów internetowych. Chociaż jest to aktualnie bardzo lukratywny biznes, to na topie są również platformy typu marketplace. Wszystkie zamówienia, a w tym m.in. płatności za nie, całą księgowość i dokumenty przewozowe trzeba umieć dobrze ogarnąć. Jak się w tym nie pogubić? Z pomocą przychodzi BaseLinker. Poznaj system, który usprawni działanie Twoich usług.

Czym jest BaseLinker?

BaseLinker to system poświęcony głównie dla osób działających w branży e-commerce. Jego zadaniem jest integrowanie własnej platformy sprzedażowej z innymi narzędziami lub portalami. Jakie znaczenie ma to w praktyce? Właściciel działający na jednej platformie, będzie mógł sprzedawać swoje produkty na wielu innych kanałach z poziomu jednego centrum. BaseLinker jest zintegrowany z takimi platformami sprzedażowymi jak OLX, Amazon, Allegro oraz przewoźnikami, do których zaliczają się Poczta Polska, DPD czy InPost. Bez problemu integruje się również z systemami płatności oraz automatycznie synchronizuje stany magazynowe i ceny na kontach marketplace. Automatyzacja wielu procesów w firmie zdecydowanie ułatwia przedsiębiorcy prowadzenia biznesu.

Oferta BaseLinkera

Dobrze wdrożony do firmy BaseLinker oferuje naprawdę sporo korzyści. O dobre wdrożenie i konfigurację tego systemu na pewno zadba Implemo. Zawsze warto zatrudnić do tego specjalistów, którzy zajmą się tematem całościowo i będą dążyć do pełnej automatyzacji procesów sprzedaży w Twoim biznesie.

Integracja z platformami e-commerce

System ten nie tylko integruje się z najpopularniejszymi platformami typu marketplace (np. Empik, Allegro, eBay, Amazon, OLX, eMAG), ale również ze sklepami internetowymi. Ważnymi punktem są operatorzy logistyczni, których jest na liście spora liczba, a którzy zadbają o to, aby przesyłki dotarły bezpiecznie do klientów. BaseLinker integruje się także z hurtowniami, programami do księgowania oraz aplikacjami, które wysyłają do klientów SMS-y. Wszystkie te procesy sprawiają, że możesz to robić z jednego panelu i nie musisz się martwić, że o czymś zapomnisz i że się w tym pogubisz.

Automatyzacja procesów

Dzięki BaseLinkerze możesz zautomatyzować wiele procesów. Między innymi proces obsługi zamówień, który możesz obsługiwać pojedynczo lub masowo. Natomiast jeśli masz taką ochotę, możesz to również zrobić bez swojego udziału. Jak to działa? System na podstawie odpowiednio wcześniej ustalonych reguł sam ustali status zamówienia, nada paczkę, wydrukuje dokumenty związane z zamówieniem, wystawi fakturę – jeśli zajdzie taka potrzeba – i prześle informacje do klienta w postaci e-maila i/lub SMS-a. Automatyzację można wdrożyć również w obszarze stanów magazynowych. Tam BaseLinker zadziała tak, że po zakupie danego produktu przez klienta, stany magazynowe automatycznie się zmniejszą. Jeśli danego produktu na stanie już nie będzie, to system sam zamknie aukcję tego produktu. Tak samo działa to w drugą stronę. Jeśli produkt pojawi się na stanie, aukcja, dzięki BaseLinkerze, wznawia się z automatu.

Obsługa wszystkich zamówień z jednego poziomu

BaseLinker jest na tyle bezpiecznym i uporządkowanym systemem, że segregacja napływających zamówień do odpowiednich statusów, wykrywanie wpłat, rodzajów wysyłek czy płatności, to dla niego żaden problem. To, co dla człowieka lub często jakiejś części personelu zajmującego się tym ręcznie stanowi wyzwanie i nierzadko wiąże się to z popełnianymi błędami, jest dla BaseLinkera błahostką. Z jednego miejsca można nadawać paczki, co kosztuje nas kilka kliknięć myszą, wystawiać faktury, przesyłać je klientom, drukować dokumenty, paragony, faktury, wysyłać powiadomienia e-mail i SMS do klientów oraz tworzyć pracownikom osobne konta. Każdemu takiemu kontu można nadać inne uprawnienia.

Czy BaseLinker to dobre rozwiązanie?

BaseLinker to odpowiednie rozwiązanie dla biznesów e-commerce. Ich wielkość nie ma tutaj znaczenia. Tak rozbudowany system automatyzuje wiele czynności, które wykonuje się na co dzień w sklepie internetowym, a to pozwala na zaoszczędzenie czasu. Dodatkowo ryzyko związane z opóźnieniami wysyłek, pomyłkami podczas kompletowania zamówienia lub innymi obawami związanymi z prowadzeniem biznesu zostają zminimalizowane. Sprawdź to rozwiązanie, jeśli lubisz mieć wszystko w jednym miejscu i chcesz nauczyć się dobrze organizować swoją pracę.

Treść promowana.

Powiązane treści