Kontakt z redakcją:

Dawid Brzeziński
[email protected]
tel. 796 521 531

Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
lub https://premiumeo.pl

Właścicielem portalu ślubnego
menmeet.pl jest:
F.H.U. Dawid Brzeziński
ul. Lubuska 4/57
40-219 Katowice

Czy warto kupić Hondę E?

Model E to pierwszy samochód z elektryczną jednostką napędową, jaki japoński koncern Honda wprowadził do swojej oferty. Jest produkowany od 2019 r., a bazuje on na koncepcie Urban EV, który zaprezentowano w 2017 r. podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie.

Honda E – najważniejsze informacje

Honda E wyróżnia się bardzo oryginalnym designem ze sznytem retro, który nasuwa wyraźne skojarzenia z Hondą Civic z 1972 r. W środku tradycyjne przyciski zastąpiono ekranem dotykowym. Samochód został wyposażony m.in. w cyfrowe lusterka wsteczne, 6-calowe wyświetlacze oraz silnik elektryczny o mocy 150 KM napędzający tylną oś. Jak deklaruje producent, na jednym ładowaniu akumulatora można przejechać ok. 200 km. System szybkiego ładowania sprawia, że po 30 minutach bateria jest naładowana w 80 proc.

Honda E – wygoda i funkcjonalność

Klienci salonu Honda Plaza podkreślają, że pomimo kompaktowych rozmiarów Honda E jest bardzo wygodnym samochodem. Łatwo do niej wsiąść z uwagi na brak wystającego progu. Wnętrze pojazdu jest bardzo uporządkowane, co sprawia, że łatwo i przyjemnie się z niego korzysta. Znajdują się tu jedynie najbardziej potrzebne elementy. Zarówno kierowca, jak i pasażerowie mają całkiem sporo miejsca, chociaż wysokie osoby siedzące z tyłu muszą nieco podkurczać nogi. Niemniej i tak jak na samochód o takich gabarytach podróż nim jest przyjemna i komfortowa.

Honda E – idealne auto do miasta

Honda E jest samochodem stworzonym z myślą o pokonywaniu krótkich dystansów, dlatego świetnie sprawdza się podczas jazdy po mieście. Dzięki temu, że jest to mały samochód, zdecydowanie łatwiej znaleźć miejsce do parkowania niż w przypadku standardowej osobówki czy pojazdu o większych rozmiarach. Napęd na tył jest skonstruowany tak, że pozwala on przednim kołom skręcać mocniej niż przednionapędowymi elektrykami. Parkowanie ułatwiają dodatkowo kamery w aucie, dlatego warto nauczyć się korzystać z ich potencjału. Mała średnica zawracania pomaga w parkowaniu nawet w miejscach równoległych.