Kontakt z redakcją:

Dawid Brzeziński
redakcj[email protected]
tel. 796 521 531

Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
lub https://premiumeo.pl

Właścicielem portalu ślubnego
menmeet.pl jest:
F.H.U. Dawid Brzeziński
ul. Lubuska 4/57
40-219 Katowice

Honda Accord VIII – czy to się opłaca?

W ofercie firmy Honda dostępnych jest wiele modeli samochodów – niektóre z nich dorobiły się miana kultowych. Takie określenie z pewnością pasuje do Accorda, którego ósma generacja zadebiutowała podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2008 r.

Honda Accord VIII – sprawne egzemplarze w cenie

Honda Accord VIII była produkowana do 2015 r. Była to jednocześnie ostatnia generacja tego modelu, którą sprzedawano w Europie. W Polsce chętnych na używane „ósemki” nie brakuje, niemniej egzemplarze z ostatnich lat produkcji są raczej rzadko spotykane na rodzimym rynku. Przeważnie można trafić na Accordy z lat 2011-2013, przy czym sprawne auta w dobrym stanie technicznym i ze stosunkowo niedużym przebiegiem nie należą niestety do najtańszych.

Honda Accord VIII – dlaczego warto?

Pomimo nie najniższych cen, jakimi odznaczają się używane egzemplarze Hondy Accord VIII, wielu klientów salonu Honda Plaza poleca ten samochód. Wskazują przede wszystkim na jego niską awaryjność oraz przystępne koszty serwisowe – wpływa na nie też dobra dostępność części, na które nie trzeba wydawać fortuny. Pojazd ceniony jest również m.in. za świetne wyciszenie, dzięki czemu nawet długa podróż nie jest uciążliwa ani dla kierowcy, ani dla pasażerów. Użytkownicy wspinają ponadto o komfortowym zawieszeniu, dzięki czemu nie ma problemów z wchodzeniem w zakręty nawet przy większych prędkościach. Uwagę przykuwa także elegancki design auta – prezentuje się ono bardzo estetycznie.

Honda Accord VIII – trwałość i znakomite wykończenie

Accord ósmej generacji jest samochodem słynącym z trwałości. Wyróżnia się niezwykle solidną konstrukcją i dość bogatym wyposażeniem standardowym – to istotne czynniki przekładające się na wolno postępującą utratę wartości. Jeśli chodzi o jednostki napędowe, to kierowcy polecają w szczególności silnik benzynowy 2.0 i-VTEC oraz wysokoprężny 2.2 i-DTEC. Oba te silniki charakteryzują się niezłymi osiągami, są poza tym wolne od poważniejszych usterek. Znakomicie się sprawują na wysokich obrotach.